1. Winkelen bij Deco Greens
Vanuit het menu hierboven kun je een categorie selecteren om de betreffende producten te bekijken. Je kunt ook op de 'producten' link klikken om alle producten te zien. Rechtsboven in de hoek hebben we een zoekfunctie geplaatst die je kunt gebruiken om door middel van een of meerdere woorden te zoeken naar voor jou relevante producten.

Van ieder product zijn echte foto gemaakt. Overzicht- en detail foto’s hiermee hopen wij u een zo echt mogelijk idee te geven van de kwaliteit van onze producten. Veel concurrenten werken met foto’s van de fabriek, hiermee is het niet mogelijke om te zien wat u koopt, de werkelijkheid is dus anders. Wij leveren van goedkoop tot duur, maar alle producten zijn van goede kwaliteit. Prijs verschillen met onze collega’s (concurrenten) zijn er, het verschil is kwaliteit, echtheid, en de hoeveelheid takken en bladeren en vruchten.  Let u hier dan ook op bij aankoop! Klik op een afbeelding om deze op volledige grootte te bekijken en gebruik de pijltjestoetsen naar links en rechts om respectievelijk achteruit of vooruit te gaan in de lijst met afbeeldingen.

2. Bestellen
Klik op de knop “winkelmandje” om het product in de winkelmand te stoppen. Klik meer dan eens om meerdere producten toe te voegen. Vanuit de winkelwagen pagina kunnen deze aantallen nog gewijzigd worden.

Het gebeurt ons allemaal wel eens.... Soms ben je zo enthousiast aan het winkelen dat je even vergeet hoeveel er al in het winkelwagentje ligt. Gelukkig laten we steeds het totaalbedrag zien van wat er in de winkelwagen zit zodat je eenvoudig kan zien of er nog iets teruggelegd moet worden. Op de winkelwagen pagina kunt u deze producten eenvoudig 'verwijderen'.

3. Veilig betalen via onze betaalleverancier PAY.nl
We hebben 1 betaalleverancier uitgekozen die ervoor zorgen dat op vrijwel alle manieren betaald kan worden:

- Kies PAY.nl iDeal als u de bestelling wilt betalen met iDeal.

- Kies Voorafgaande betalen als u de bestelling wilt betalen via Bank overboeking.

- Bij het afrekenen vind u alle betaaloptie's en worden automatisch per landkeuze zichtbaar.

Zodra de betaling succesvol is afgerond, dan is de bestelling definitief. Wij laten U een bevestiging zien van de bestelling en sturen een factuur naar het opgegeven email adres.

4. Verzendkosten
Direct vanaf de winkelwagen pagina laten we op basis van de afmeting en het gewicht van je bestelling altijd de beschikbare verzendopties zien en de daarmee gemoeide kosten. Wanneer je bent ingelogd hebben we het land vast voor je ingevuld, anders selecteer je het eenvoudig zelf. Wij houden niet van onaangename verrassingen - het totaalbedrag dat je hier ziet is ook precies het bedrag dat je kwijt bent aan je bestelling.

5. Levertijd en bezorging

Alle in onze webshop aangeboden producten zijn uit voorraad leverbaar, dit op uitzondering van een beperkt aantal artikelen en onverwachte uitverkoop.

Wij hebben ruim 8000 artikelen uit voorraad leverbaar, maar zijn opgeslagen in verschillende magazijnen in NL en België

Levering: Z.S.M. betekend bij ons van 1 t/m 8 werkdagen levertijd afhankelijk vanuit welk magazijn uw bestelling geleverd moet worden.

80% van alle leveringen worden al na 1 a 2 dagen bij u thuis afgeleverd vanuit ons NL Magazijn !

Bij elk product staat vanuit welk magazijn er geleverd gaat worden, tevens geeft de winkelwagen aan of er voldoende voorraad is op het NL magazijn of dat deze aangevult moet worden vanuit ons EU magazijn.

Alle bestellingen t/m maandag die uit ons EU magazijn moeten komen worden voor zaterdag geleverd !

DHL Europlus (pakketten vanaf 120cm tot 240cm en worden 2 maal aangeboden) en DHL For You (tot 80cm en worden 4 maal aangeboden, eventueel ook bij buren) bezorgt in de regel binnen 1 a 2 werkdagen.

Bij het aanmaken van uw verzending, ontvangt u van ons een DHL Trace code (deze werkt pas als u zending door DHL is opgehaald en is ingeboekt) en wij zenden u een mail met de gegevens van leverdag en tussen welke tijd u uw bestelling (onder voorbehoud van vertraging DHL) mag verwachten.

6. Over retourneren (particulier)

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. 

Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Download hier het Deco Greens-formulier-voor-herroeping voor consumenten.

Na het indienen van formulier per mail rma@decogreens.nl of fax 087 78 44 966 zenden wij u per mail de gegevens en de handelswijze toe voor retourzending van uw bestelling.

Nadat je van ons een retoursnummer (RMA) hebt ontvangen, kun je het product met vermelding van het retoursnummer (RMA) terugsturen.

7. Terug betaling (particulieren)

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele verzendkosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere niet standaard methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

8. Defecten en gebreken

Indien uw bestelling één of meerdere producten bevat met een naar uw mening een gebrek of defect dan dient u dit altijd te melden binnen 48 uur na ontvangst om voor reclamatie in aanmerking te komen.

Dit dient u schriftelijk via de mail onder vermelding van uw bestelnummer en klacht of gebrek melden.

9. Onze voorraad
Van de meeste producten is voldoende voorraad om direct te kunnen leveren. Als wij je bestelling in behandeling nemen en er blijkt toch iets niet voorradig te zijn, dan zullen we je per email laten weten wanneer het weer leverbaar is. Wil je hier liever niet op wachten, dan kunnen we afspreken om je betaling terug te storten.