Online Kunst Planten Web Winkel Keurmerk

Deco Greens is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk (aanvraag in behandeling)

Deco Greens BV streeft er dan ook na om te handelen zoals onze algemene voorwaarden voor consumenten omschrijft en is ook goedgekeurd door Stichting Webshop Keurmerk.

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt mailen naar:info@decomail.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Deco Greens BV

Kanaaldijk 84

6956AX  SPANKEREN

Tel: 0575-469181

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten. 

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Benst u tevreden dan horen we dit ook graag !

Wij met het KiyOh recensies systeem, deze is onafhankelijk en geeft een eerlijk beeld van de kwaliteit van de onderneming en de producten en diensten die men aanbied.

Status: vertrouwen van klanten!

Kiyoh garandeert transparantie

  • Alleen beoordelingen van klanten
  • Geen manipulatie van beoordelingen
  • Publicatie van alle beoordelingen
  • Houdt zich aan KiyOh-voorwaarden
  • Onaangekondigde controles
  • Verificatie door KiyOh.nl

🍪 Cookie settings
Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. KLIK OP BEWAAR INSTELLINGEN om u keuze te bevestigen !